duminică, 23 iulie 2017

Marea mea

Sunt îndrăgostită! Îndrăgostită fără margini . . . de ea! De imensitatea ei, de culoarea ei, de țărmurile ei, de misterele ei, de farmecul ei. Mă-ntorc la ea aproape an de an și niciodată nu mă satur. De-aș admira-o zi de zi tot nu mi-ar fi suficient, pentru că mă regăsesc în ea. Mă regăsesc în liniștea și zbuciumul ei.

Iubesc să o admir dimineață, când primele raze ale soarelui se scaldă în apele ei adânci, făcând-o să strălucească din ce în ce mai intens. Iubesc să o admir seara, când ultimele raze se oglindesc în ea și creează un veritabil tablou. Iubesc să o admir noaptea, când valurile-i zbuciumate se revarsă puternic spre mal, când parcă tot întunericul lumii se îneacă în adâncurile ei, când luna își găsește loc de tihnă printre valuri, când stelele își găsesc perechea în unduirile ei.

Marea mea – izvor de plăcere și odihnă. Ce mult îmi place să-mi las privirile să alunece printre spuma ei învolburată și să-i captureze frumusețea în memorie, pentru că, mi-e dor încontinuu de imensitatea ei. 

Marinela Lungu
23.07.2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu