marți, 18 octombrie 2016

Lansarea romanului "Singură cu mine" de Marinela Lungu

Joi, 13 octombrie, 2016 - în incinta Bibliotecii Municipale "B.P Hașdeu" din Chișinău a a avut loc lansarea romanului meu de debut - Singură cu mine. Oameni frumoși la chip și suflet adunați la un eveniment pe care mi l-am dorit cât se poate de frumos. 

A fost o zi ploioasă și posomorâtă, însă mă bucur că am reușit s-o facem senină și productivă! Sper că fiecare invitat a avut posibilitatea să petreacă timp frumos, să-și adune gândurile, să vadă și să asculte ceva frumos, să se bucure, să se relaxeze, să se detașeze de griji și probleme...

Evenimentul a fost susținut de interpreta Cezara, care a și susținut un recital muzical, încântând publicul cu faimoașele șlagăre precum "Să nu mă lași", "Întoarce-te la mine" și "Tu să nu crezi".
Este de menționat și faptul că în deschidere, interpretul de muzică populară Vasile Mereuță a cântat două piese (doine de suflet) care, de asemenea au cucerit publicul: Bogatul și săracul și Cântă cucu-n Bucovina.

Invitați de onoare au fost scriitorii Aurelian Silvestru (scriitor, psiholog, pedagog, director-fondator al Liceului de Creativitate și Inventică Prometeu din Chișinău), Vladimir Beșleagă (scriitor, publicist, jurnalist) și Leo Bordeianu (recenzor al Revistei NOI, scriitor, poet). 

Despre romanul "Singură cu mine" au vorbit scriitorii menționați anterior, familia, dar și profesori și prieteni. La finalul evenimentului invitații au avut parte de o ședintă de autografe, dar și poze.

Vă mulțumesc din suflet pentru prezență, susținere și încredere! Sper că nu v-am dezamăgit așteptările și că ați avut parte de o zi frumoasă! În curând va fi postată și filmarea integrală. 

Aici pot fi vizionate reportajele de la Jurnal Tv și ProTv Chișinău.



Marinela Lungu
18.10.2016






















Mai multe fotografii aici.

2 comentarii:

  1. Felicitari. Succese in activitate tuturor ce au contribuit la devenirea Marinelei. Sungur Marinelei un start bun in cariera.

    RăspundețiȘtergere