marți, 24 mai 2016

Singură cu mine, acum și pe bestseller.md

Începând de astăzi, romanul Singură cu mine se găsește și pe bestseller. Poate fi comandat online aici.

Mulțumesc tuturor celor care contribuie la realizarea acestui vis! 

Mulțumesc familiei care nu a încetat nicio clipă să creadă în mine, să mă susțină și să-mi fie sprijin în toate!

Mulțumesc prietenilor care s-au bucurat pentru mine și romanul meu ( dar mulțumesc și celor care nu s-au bucurat, căci mi-au demonstrat că invidia este, de fapt, o admirație ascunsă...)

Mulțumesc scriitorilor Vladimir Beșleagă și Aurelian Silvestru, cei care au binevoit să-mi citească romanul, mi-au dat o șansă și m-au ajutat să-mi văd visul realizat! 
Totodată, le mulțumesc pentru frumoasele recenzii pe care mi le-au semnat cu bucurie!

Mulțumesc echipei Bestseller pentru că au acceptat să-mi primească romanul în împărăția cărților! 

Descriere: 


Singură cu mine este o reflecție asupra vieții, iubirii și relației cu oamenii din jur. Este o carte despre viață, cu tot ce cuprinde ea: bucurie, lacrimi, dragoste, dezamăgire, încredere, speranță, adevăr (oricât de crud ar fi acesta)...
Este o carte despre regăsire și descoperire, despre întoarcerea la Sine. Și mai este despre acele stări în care realizezi că e mai bine să fii singură cu tine, decât singură cu cineva...

Recenzii: 
·           " Ce  e „SINGURĂ  CU MINE”?

 Un exerciţiu de scriere? Adică, o compunere şcolară pe o anume temă?

 Sau  o... confesiune sinceră, izvorâtă dintr-o experienţă personală foarte tristă pentru o jună copilă,  care abia îşi face intrarea în viaţa mare?

 Orice-ar fi, cartea se prezintă ca un  concentrat ROMAN, cu un stil viguros, cu o structură narativă  bine închegată, cu profunzimi psihologice realiste, convingătoare.

 Pe  scurt, e produsul unui talent nativ autentic, care chiar dacă pare incredibil de precoce, bucură  enorm, fiind o floare rară în câmpul LITERELOR ROMÂNE DE AZI...

 Într-un ceas bun, Marinela Lungu! "
          
Vladimir  Beşleagă – scriitor, eseist, jurnalist, traducător din Republica Moldova.     
   


 "Romanele bune sunt la fel de rare ca şi veştile bune. Mai cu seamă, în cazul unui debut! Iată însă o tânără autoare (de numai cincisprezece ani!) care intră în literatura de la noi cu paşi convingători şi singuri.

 E vorba de Marinela Lungu şi romanul ei „Singură cu mine”, apărut la editura „Învăţătorul modern”, în primăvara anului 2016.

 La această vârstă, de regulă, poezia este cea care tronează autoritar în sufletele adolescentine. Proza necesită experienţă. Vine mai greu. Solicită efort, cunoaştere, talent. Proza e rodul suferinţei. Cei care bat la uşa ei sunt plini de cicatrice…

 Poate de asta şi n-am deschis prea curând această carte. La ce puteam să mă aştept? Să mai aud o voce slabă şi timidă?

 Dar… ce surpriză! Am descoperit o voce totalmente nouă! O pană sigură. Un filozof matur. Un creator de personaje inedite. Nimic stângaci. Nimic întâmplător. O dramă relatată cu emoţie, cu har, cu lacrimi de durere şi de fericire!

 De unde, la această vârstă, atâta înzestrare şi putere?

 Nu ştiu…

 Ceea ce ştiu cu siguranţă e faptul că Marinela Lungu ne va surprinde şi în viitor cu  lucrări din ce în ce mai serioase şi mai demne de luat în seamă! "

 Aurelian Silvestru – scriitor, psiholog, publicist, pedagog.



Citate din carte:

  •  Iubirea lecuiește, dar tot ea rănește. Și, în cele din urmă, numai ea este capabilă să ierte...


·         Mi-am ascuns lacrimile... Unii nu meritau să le vadă, deoarece s-ar fi bucurat de ele. Altora nu voiam să le arăt, deoarece i-ar fi întristat...


·         Când iubești, poți trece peste orice, dar nu și peste absența celui care te ajută să învingi!

·         Cu toții ne pierdem prin viață... Și, din disperare, greșim drumul ce ne-ar putea salva. Greșim din teamă. Suntem prea slabi din frica de a fi puternici. Și, astfel, pierdem ocazia de a trăi în fericire.


·         Suferi, pentru că suferința e umbra fericirii. Suferi, pentru că nu există alt drum spre Cer, decât puntea făurită din lacrimile nefericirii. Suferi, pentru că fără suferință, n-ai mai fi cine ești.

·         Se spune că femeia iartă totul, nu însă și indiferența. Femeia nu poate trăi în afara iubirii, iar dacă o faci să se simtă respinsă, mai devreme sau mai târziu, va trebui să suporți aceleași tensiuni din partea ei.


·         Această iubire, nu avea sorți de izbândă. Vigoarea ei se risipea în van, ca fumul unui incendiu devastator.

·         Atât de tare mă înspăimânta gândul că mă va părăsi, încât aș fi preferat să-l părăsesc mai bine eu pe dânsul...


·         ...Și totuși! Ce dragoste bizară într-o lume și mai bizară...

Date despre autoare:

Marinela Lungu s-a născut la 30 iulie 1999 în orașul Fălești, într-o familie de intelectuali. A crescut sub steaua protectoare a mamei sale care i-a călăuzit pașii spre lucruri frumoase și sfinte. Studiază la Liceul Teoretic „Ion Creangă” din orașul natal, în prezent fiind în clasa a X-a.
Din 2015, publică articole în revista „NOI”, în ziarul raional și în alte publicații.

Marinela Lungu
24.05.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu