sâmbătă, 7 martie 2015

Revedere


"Revederea-mi dă fiori,nu mai eşti o amintire..."

-Vei putea să opreşti timpul pentru mine?,l-am întrebat eu lăcrimînd.
-De ce?
-Pentru că mă sufocă graba lui. Am nevoie de timp,mult timp,să mă adun,să mă înţeleg,dar timpul n-are timp să mă aştepte...
-Timpul are timp. Noi nu avem. Ne grăbim prea mult să înţelegem acum,ceea ce trebuie să înţelegem mai tîrziu. Ne grăbim să judecăm mult,înainte de a afla adevărul. Dar,niciodată,nu ne grăbim să iubim mult,mai mult,sau chiar,prea mult...
-Timpul meu e timp de plîns,Radule,căci timpul de zîmbit a trecut în grabă. Ăsta e timpul meu...Limitat. Sec. Dureros.
-Dar iubirea?
-Iubirea a apus. M-a uitat. M-a pedepsit,pentru că am fost prea fericită. Acum plătesc.
-Eu cred că tu te-ai privat de iubire,căci te-i ascuns în singurătatea ta,te-ai izolat.
-Tu nu ştiai că singurătatea mea mi-e cea mai bună companie? Mă înţelege,mă ascultă,nu mă refuză nicicînd...
-Mă primeşti în singurătatea ta?
-Nu e loc decît pentru mine în ea.
-Lasă-mă să-mi contopesc sufletul cu al tău,să mă alătur ţie,să fim unul.
-Cu tine,n-ar mai fi singurătate...
-Atunci,să fie iubire...
Fragment din cartea "Singură cu mine"(care va fi publicată în curînd)


2 comentarii: