marți, 6 ianuarie 2015

Craciunul


E seara si afara ninge. Intunericul a acoperit strada cu o mantie neagra creand bezna. Focul arde mocnind iar eu stau la masa gandurilor mele. Ele imi tin mereu companie. Nu ma simt niciodata singura…Pentru ca intotdeauna sunt singura cu mine! Este seara de Ajun iar eu simt o emotie specifica acestei perioade. Timpul de afara corespunde perfect cu sarbatoarea ce isi anunta venirea. E cald in casa si frig afara. Craciunul inseamna miros de familie si sentimentul linistii in suflet. Daca suntem impacati cu noi insine,suntem impacati cu toti din jur. Astazi eu vreau sa ma simt impacata si sa zambesc chiar daca nu am dispozitia necesara. Vreau sa traiesc Craciunul ca o stare de spirit,nu neaparat ca ceva obligatoriu de sarbatorit. Cu adevarat sarbatoare este atunci cand sufletul ti-e imbracat in sarbatoare si-l ninge cu emotie si bucurie. Focul arde mocnind si-mi amintesc ca in asa mod arde si inima uneori…sfarsiata de durere. Insa astazi ninsoarea Craciunul a stins si focul inimii. Vreau sa ma simt libera. Vreau sa ma simt impacata. Vreau sa ma simt fericita. 
Sarbatorim Nasterea Domnului in fiecare an,dar  uneori uitam sa ne deschidem inima pentru a-L primi,insa nu uitam niciodata sa ne deschidem gurile pentru bucate cat mai gustoase. 
Craciunul este pentru a ne purifica sufletele si pentru a o lua de la capat mai puternici si mai pasnici. Este sabatoarea magica,pentru ca este sarbatoarea plina de lumina,credinta si bunatate! 
Craciun binecuvantat tuturor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu