duminică, 21 septembrie 2014

Sufletul meu

Sufletul meu este o melodie  pe care nu  oricine o poate înţelege, fredona sau iubi. Este diferit înţeleasă şi diferit percepută de fiecare om în parte. Sufletul meu este o pasare care uneori cîntă fericirea, alteori deznădejdea…Sufletul meu este un copil care-şi lasă capul jos ori de cîte ori este certat, dar renaşte atunci cînd este mîngîiat şi înteles. Sufletul meu se zbate să trăiască atunci cînd este nedreptăţit şi înjunghiat pe la spate. Luptă să supraviețuiască într-o lume în care uneori ar crede că e mai uşor să mori. E uşor să mori şi să nu însemni nimic. Este mai greu să trăieşti şi să laşi ceva în urmă. Sufletul meu cauta alte suflete în care să se regăsească şi să poată învinge răutăţile, să poată să-şi împărtăşească bucuriile şi să-şi plîngă durerile. Sufletul meu este un soare care răsare pentru oamenii care îl privesc în interior şi caută a-l înţelege, dar apune pentru oamenii care îl judeca fără a-l cunoaşte.

Sufletul meu este o bucata de pîine care poate salva unii oameni de la foamete, dar nu valorează nimic pentru alţii care se hrănesc din averi. Sufletul meu poate fi mîna care ajută personane aflate la margini de prăpastii, dar insuficient de puternică pentru cei care sunt traşi în jos de orgolii şi interese meschine. Sufletul meu este o stea ce străluceşte în calea celor care se hrănesc cu lumină, dar nu şi în calea prietenilor cu întunericului. Sufletul meu este o mare de mistere nedesluşite decît de cei care se avîntă s-o descopere în lung şi-n lat fără frica de a se îneca. Sufletul meu este o poveste pe care daca n-o citeşti, n-o poţi înţelege, nici îndrăgi, însă şi pentru a o critica tot trebuie să o citeşti...

Marinela Lungu
21.09.2014





Un comentariu: